onsdag

jag och carro myser i sängen. carro är en rastlös stjäl nu för tiden, hon vill ha något att göra hela tiden och jag är helt tvärtom. så nu vet ni det.

idag har jag fått lite jobb gjort på tuppens. räknat 1200st biljetter till lars krizters sen ska jag renskriva alla namnen som kommer på filmpremiären, vilket också är typ 1000 personer. men det är bra, det är ju pengar.
jag tror inte jag gör annat än går och längtar till premiären nu, alla kläder är klar, nu ska jag bara färga håret så är jag fit for fight inför nästa helg. kommer bli grymt! och ni som inte har biljett till filmen hoppas jag att jag ser efteråt när engmans kommer och det blir nattklubb.

nu ska jag fortsätta mysa med världens bästa carro. och hon är verkligen det, VÄRLDENS BÄSTA CARRO.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0