torsdag

dagen spenderar jag med mina absoluta favorit människor, linus och mio. det är skönt. man behöver inte säga något, man bara sitter här och vet att vi tycker om varandra. kastar en kudde i ansiktet på linus sen är fighten igång, taggar ner efter en stund och bara går över till tv:n, det bekymmerlösa och det sköna. mio sover för andra gången nu så då passar jag på att mysa med linus. den killen alltså, han är bra han.

ikväll kommer pappa hem, det gillar vi. det är alltid skönt när han kommer hem. i morgon väntar jobb på tuppens men först drar jag och crille till rättvik på morron för att provköra filmen på en biograf där. det är skönt när man har det fullspäckat, och veta att man har en anleding att kliva upp i tid på morgonen.

men nusa, ska vi mysa vidare. här kommer en bild på skönheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0