Lördag

på lördagen vaknade jag som sagt upp hos crille och anna. när pappa hade kommit och hjälpt mig med bilen så jag tog mig hem la jag mig på soffan ett tag. efter för många nicknigar så drog jag mig upp för trappan och la mig i sängen och sov till klockan sex på kvällen. bortslösat dag, men fy vad skönt. klockan åtta kommer agnes och emma på att vi ska gå ut vilket jag inte alls kände för, men för det första så har jag inte träffat dom på hur länge som helst och för det andra åker agnes hem till borås på måndag igen och jag ångrar mig inte ett skvatt idag! jag hade hur kul som helst och inte ett dugg bakis. så skulle det alltid vara!

dock tror jag att jessica gjorde min kväll mest! sköna människa. eftersom klockan var så mycket när vi kom på att vi skulle ut blev det kris med dricka. jös ställde upp! jag möttes upp av det här när jag kom till henne.






PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0