måndag

idag är det måndag. en bra måndag förutom att jessica flyttade. jag kommer sakna den hemkt braa människan i edsbyn! men hon kommer få det bra, och vi kommer, när du minst anar det.

sara ska sy en klänning till mig inför småstadsliv3 premiären, jag googlar lite nu och kikar. det finns ju såå mycket att välja på! men kom med förslag. syster, jessica, evelina L, reba och alla! jag vet att ni kan ;) men jag har iaf tänkt mig något enkelt och satsa på ett par skapliga skor till. aja, det blir nog bra.

så vad händer den här veckan? i morgon ska jag nog till roxa och ner i studion, på onsdag ska jag vara med mio sen ska jag söka lite jobb tror jag.

ikväll är det paradise hotel, det börjar på att bli spännande!

HEJ



bjuder på en bild på emmy jag tog på henne när hon var och hälsade på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0