Måndag

åh, jag är arg! i morse när jag skulle ringa till skolan för att skriva in på komvux för attg kunna gå fotokursen så nekar dom mig eftersom jag inte har några slutbetyg! jag som hade sett fram emot det. uh!

jag jessica och reba har iaf vart på stan idag, jag och reba har kastat ut CV:n i hopp om något napp så nu hoppas jag verkligen att någon hör av sig! nu sitter jag hos syster med henne och mio, alltid lika skönt att vara här. bara prata och mysa!

i morgon blir det en sväng till gävle och filmklippning! jag böjar lessna på att åka till gävle nu för att gå till tandläkaren men förhoppningsvis är det över i februari, efter fem år. (Y)

nu ska jag fortsätta mysa med världens bästa människor!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0