onsdag 17.49

jag vet. dåligt. jag kan verkligen inte hålla mig. eller så är det bara bra. så nu har jag gjort ännu en blogg efter ha tagit bort den andra. men nu, 2010 ska jag vara en grym bloggerska! med världens minsta blogg. grymt ju.

jag och carro ligger hemma hos lina, carro sover och jag lyssnar på james blunt och segar mig med facebook och kör som sagt igång bloggen. så, vad händer 2010?

här kommer det lite:

jag ska bli mycket bättre att höra av mig till vänner och bekanta
jag ska knäppa kort som en gris, (fick en fin systemkamera av mamma och pappa i julklapp så var beredd på mycket bilder nu när jag ska börja blogga igen)
jag ska börja träna med rebecka
fortätta hoppas på att dom hör av sig ifrån skolan i sthlm så jag kan börja plugga (receptionist)
och självklart ska jag blogga, mycket.

som sagt är jag hemma hos lina nu så har inga bilder att bjuda på! eller förresten, det har jag visst! en utav mina favoriter och jag. 




nu ska jag mysa med lina! men vi hörs snart


Kommentarer
Postat av: Jessica

I like it!

2010-01-10 @ 09:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0