tisdag

dagen har spenderats i gävle med syster. först tandläkarbesök för min del sen vidare rill valbo på IKEA! syrran drig ihop en bunt som hon fick med dig hem sen drog jag mig på tuppens. umgicks med crille ett tag sen åkte jag hem till mammsen! som förövrigt var svintrött så jag drog migb till edsbyn. hem till jossan där jag och reba är själv ikväll! jag älskar att vara själv med reba även fast carro, jessica, jossan och alla ni är bäst! vi har alltis så mycket att prata om.

jag ska snart bjuda på "under dagen bilder" men mitt objektiv till kameran är inne på lagning och teleobjektivet blir lite väl klumpigt och, ja, passar sig inte helt enkelt. jag bjuder på nån sen utgången med emma och agnes i lördags istället!

i morgon ska jag sova hela dagen, hämta crille, hem till honom och kolla på all grovklippning från småstadsliv 3 sen ska jag på tranan och käka samt fira fina hannah som fyller 19år!

nu, mackaroner och köttbullar med R!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0